Edwin broekhuis

Zeer prettige service, vanaf het begin tot aan de levering zeer goed geholpen! Bij Montage zagen wij dat een glas wand was beschadigd maar met een mailtje en de foto gestuurd belde ze mij al terug... Zeer prettige service, vanaf het begin tot aan de levering zeer goed geholpen! Bij Montage zagen wij dat een glas wand was beschadigd maar met een mailtje en de foto gestuurd belde ze mij al terug dat ze een nieuwe gingen bestelen die is vandaag geleverd Erg tevreden!!

Verstappen

Prettig bedrijf. Denken mee in oplossingen om ook een schuifwand te kunnen plaatsen bij een zelfbouw afdak. Kundige montage medewerkers en laten geen rommel achter. Onderbalk montage op hardhouten... Prettig bedrijf. Denken mee in oplossingen om ook een schuifwand te kunnen plaatsen bij een zelfbouw afdak. Kundige montage medewerkers en laten geen rommel achter. Onderbalk montage op hardhouten piketten zodat een gebakken klinker vloer weer makkelijk terug te leggen is.

Familie Top

Kijk uit wat je koopt! veel beloftes maar maken het niet waar

BvdG

Zeer prettige service, vanaf het begin tot aan de levering zeer goed geholpen! Montage was met de handleiding zeer goed uit te voeren en de kwaliteit van het materiaal oogt zeer goed! Erg tevreden!!

Steef van schijndel

Wat een vriendelijk mensen en erg goede service zeg de mensen zijn erg behulpzaam en denken aan oplossingen en voor de bezorging echt top ga zo door

Paul

Zeer fijne service en mooie kwaliteit materiaal!

Bart Capelle a/d IJssel

Mooi product en een perfecte service.

Pancras Evers

Top ervaring, goed ingemeten en gemonteerd. Goed geadviseerd en scherpe prijs

Pim Berkhuizen

Plaatsen driezijdige glas schuifwand onder een bestaande overkappin

Kees vd Woerd

Top bedrijf met scherpe prijzen